Dragon Ball Online Minecraft
  RSS Feed   Mugen.pl on Youtube   Mugen.pl on DeviantART
 News  Regulamin  Download  Forum  Autorzy  Teraz jest 16 grudnia 2019, o 07:21
Mugen.pl, forum, samouczek,  mugenplanet

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Recenzje releasów




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Treść
 Tytuł: [Char] BrolyLSSJ by ynvaser v0.81b
PostNapisane: 9 listopada 2008, o 10:43 
Shery
System Operator
System Operator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sierpnia 2008, o 16:49
Posty: 559



Wiek: 30
Lokalizacja: Poland




Nagrody:
Gwiazdka Gwiazdka

ynvaser napisał(a):
Hi people!
Here's the current version of Broly.
Most of the sprites are from Toad.
Have a good time playing with him! Smiley


screeny:

Kod:
http://ynvaser.extra.hu/chars/brolypic1.jpg
http://ynvaser.extra.hu/chars/brolypic2.jpg


download:
http://www.mugen.pl/d/BrolyLSSJ-by-ynvaser

ocena wg. autora postu 3+/6

Sprity od Toad'a, programing niezły, szczególnie ładowany Ki Blast zasługuje na uznanie.
Brzydka zielona aura, reszta poprawnie ale przeciętnie. :-?

_________________
http://youtube.com/SheryPlay


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Char] BrolyLSSJ by ynvaser v0.81b
PostNapisane: 9 listopada 2008, o 11:36 
Gokax
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 21:23
Posty: 459



Wiek: 26
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

No postać w miare fajna. W miare wywarzona. Fajnie zrobione ki bale i to ze nie mozna ich robic jak nie ma energi. Szkoda ze sprity nie inne.

_________________
Last
Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Char] BrolyLSSJ by ynvaser v0.81b
PostNapisane: 10 listopada 2008, o 15:59 
Kenji Kusanagi
Kaioken
Kaioken

Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, o 21:03
Posty: 118



Wiek: 28




Nagrody:

Sprawdziłem i powiem że niezły ten Broli. Można łączyć ciosy poprzez wciśnięcie odpowiedniej klawiszy jak w Mortal Kombat tyle, że super ciosy są trudne do wykonania a AI jest brutalny jak on.

_________________
[url=http://steamcard.com/]Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Char] BrolyLSSJ by ynvaser v0.81b
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 23:57 
Harsim
Normal Saiyan
Normal Saiyan

Dołączył(a): 12 listopada 2008, o 00:01
Posty: 1






Nagrody:

Postac jest bardzo dobra ogolnie fajnie mi sie nią gra oprocz niego to moj ulubiony char to goku ssj2 by bardock no i legend goku ;p moja trojca swieta xDD ;P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Char] BrolyLSSJ by ynvaser v0.81b
PostNapisane: 25 stycznia 2009, o 14:35 
mirkos
Normal Saiyan
Normal Saiyan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 stycznia 2009, o 20:38
Posty: 21



Wiek: 28
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Zaskoczyła mnie ta postać, niby to wersja beta a jednak sprawia wrażenie bardzo dopracowanej, fakt niektóre elementy graficzne należałoby poprawić, w tym tą dziwną zieloną aurę, ale cała reszta wygląda wyśmienicie, żadnych autocombosów, AI na bardzo wysokim poziomie (gość łoi skórę ostro) ale nie jest zanadto przepakowany i niepokonany jak większość Brollych. Cóż, czekam niecierpliwie na wersję finalną, tymczasem nacieszę się betą ile wlezie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Char] BrolyLSSJ by ynvaser v0.81b
PostNapisane: 9 marca 2009, o 09:33 
rafarere
Normal Saiyan
Normal Saiyan

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 15:53
Posty: 2



Wiek: 26
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

nom bardzo fajna postac nie zasilna taka w sam raz xD podoba mi sie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Char] BrolyLSSJ by ynvaser v0.81b
PostNapisane: 28 maja 2009, o 23:12 
dAVI1
Kaioken
Kaioken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 listopada 2008, o 23:08
Posty: 182



Wiek: 28
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Postać niesamowita, zwłaszcza, że BETA.

Graficznie dopracowana, ładnie animowana, tylko aura mogła by być bardziej dopracowana i urozmaicona... Ale poza tym prezentuje się bardzo dobrze.

Dźwięki też bardzo pasują, zwłaszcza ryk który towarzyszy włączeniu ciągłej aury która powoduje nietykalność, coś niesamowitego ;)

Jak się gra? Bardzo dobrze, ataków jest dużo, są wyważone, żadnym 3/4 życia nie odbierzemy ;) AI postaci też jest dobrze ;)

B.dobra BETA, czekam na finala ;)

Pozdro :ympeace:

_________________
...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Char] BrolyLSSJ by ynvaser v0.81b
PostNapisane: 17 lipca 2009, o 18:24 
rafo13
Normal Saiyan
Normal Saiyan

Dołączył(a): 17 lipca 2009, o 13:26
Posty: 2






Nagrody:

Dosyć fajna postać :D tylko troche za silna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Recenzje releasów


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron

Created by Mugen.pl Team 2001/2010
Site is XHTML 1.0 Validated
Proudly powered by phpBB engine © 2007 phpBB Group