Dragon Ball Online Minecraft
  RSS Feed   Mugen.pl on Youtube   Mugen.pl on DeviantART
 News  Regulamin  Download  Forum  Autorzy  Teraz jest 20 września 2019, o 13:48
Mugen.pl, forum, samouczek,  mugenplanet

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Rozmowa Ogólna




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Treść
 Tytuł: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 22:28 
Alien-San
Content Admin
Content Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 września 2008, o 11:44
Posty: 124



Wiek: 119
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Ostatnio przeglądając strone oraz forum elecbyte natrafiłem na pewien interesujący filmik



Po raz pierwszy w mugenie uświadczymy opcję zoomu, czy to dobrze?
Poza zoomem wprowadzono także nowy tryb wyświetlania obrazu, odciążający karty graficzne ;) Na koniec dodam ,że wreszcie skończono z 256 trybem, czas na 32 bity!

Czekam na wasze opinie!

_________________
Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?
PostNapisane: 3 sierpnia 2010, o 23:32 
Shery
System Operator
System Operator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sierpnia 2008, o 16:49
Posty: 559



Wiek: 30
Lokalizacja: Poland




Nagrody:
Gwiazdka Gwiazdka

Alienku, jako że siedzę w nowinkach ostatnimi czasy bo mam na to czas to powiem tak... Ostatnie podrygi starego piernika...

Auto Zoom Out/In - spóźnienie o 10 lat

32bit color - tu o jakieś 14, niepamiętam dokładnej daty bo true color wszedł z pojawieniem się kart graficznych Trident Super VGA 1MB albo 2MB, to czasy jaskiniowe i czasy gdy Shery i rochal bawili się klockami... LEGO (też). Z resztą teraz 90% monitorów LCD mimo że pracuje na 32bit oddaje tylko 16...

Przy tak bajkowej grze nie ma to żadnego znaczenia i to pokazuje jakimi amatorami są twórcy mugena.
32bit tylko do zdjęć.


Poza tym nic więcej, na dole bug ? HD zaczyna być standardem a nie przywilejem/czymś na plus. Nie ma czym się podniecać, mnie zaskoczą robiąc mugena, w którym robienie ekstra postaci będzie mniej trudne, modyfikowanie samej gry będzie płatne, a dochód z gry pójdzie na rozwijanie projektu. Inaczej to za 100 lat nic nie zrobią...

_________________
http://youtube.com/SheryPlay


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?
PostNapisane: 4 sierpnia 2010, o 21:03 
Revan
Kaioken
Kaioken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, o 23:10
Posty: 106



Wiek: 26
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Ważne, że cokolwiek idzie to przodu. Może w końcu silnik MUGEN dorośnie do oczekiwań nawet tak wybredych krytyków jak Shery :PP

_________________
[*][*][*] Mateusz B. (24.12.1985 - 14.02.2009) [*][*][*]
[*][*][*] Michał K. (28.08.1992-29.03.2011) [*][*][*]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?
PostNapisane: 5 sierpnia 2010, o 00:24 
speed1
Normal Saiyan
Normal Saiyan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, o 20:48
Posty: 39



Wiek: 25
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

No nareszcie, mam nadzieje, że jeżeli to wyjdzie to nie będzie to jakaś kolejna niedopracowana beta, z której nikt nie skorzysta z powodu ilości błędów, tylko już coś solidnego. Shery ma trochę racji ale nie bądźmy wybredni bo wcześniejsze bety nie wniosły wg. mnie nic ciekawego a tu już jest jakaś zauważalna różnica, może to zwiastować to, że jednak mugen będzie się zbliżał do współczesnych standardów.

_________________
Obrazek
Powiększ obrazek

"It's because only the power of the 'wind' is able to save the 'fire' and make it burn higher than before."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?
PostNapisane: 7 sierpnia 2010, o 16:44 
Shery
System Operator
System Operator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sierpnia 2008, o 16:49
Posty: 559



Wiek: 30
Lokalizacja: Poland




Nagrody:
Gwiazdka Gwiazdka

speed1 napisał(a):
No nareszcie, mam nadzieje, że jeżeli to wyjdzie to nie będzie to jakaś kolejna niedopracowana beta, z której nikt nie skorzysta z powodu ilości błędów, tylko już coś solidnego. Shery ma trochę racji ale nie bądźmy wybredni bo wcześniejsze bety nie wniosły wg. mnie nic ciekawego a tu już jest jakaś zauważalna różnica, może to zwiastować to, że jednak mugen będzie się zbliżał do współczesnych standardów.


Ja jestem realistą, nie mają szans i już, popatrz na inne zagraniczne projekty, w tej chwili WoW chociaż ma dużo graczy to jest traktowany troszkę lepiej od Tibii...
Mamy procesory i7 a nawet nowy mugen idzie na Sempronach.

_________________
http://youtube.com/SheryPlay


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?
PostNapisane: 8 sierpnia 2010, o 00:06 
speed1
Normal Saiyan
Normal Saiyan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, o 20:48
Posty: 39



Wiek: 25
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Ja zacząłbym znowu grać w mugena, gdyby był solidny tryp multiplayer i więcej takich postaci jak Dragon Claw, bo już mnie nie bawi gra takimi sztywulcami co fajnie wyglądają. Ale żeby przyciągnąć dużą ilość graczy, twórcy musieli by zrobić coś zaskakującego, czego nie ma w innych grach, nie wiem czy da się jeszcze coś takiego zrobić w 2D, chociaż powiadają, że wszystko jest możliwe.

_________________
Obrazek
Powiększ obrazek

"It's because only the power of the 'wind' is able to save the 'fire' and make it burn higher than before."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?
PostNapisane: 10 sierpnia 2010, o 17:28 
Logitech
Normal Saiyan
Normal Saiyan

Dołączył(a): 16 maja 2009, o 13:28
Posty: 2



Wiek: 32




Nagrody:

Alien-San napisał(a):
Poza zoomem wprowadzono także nowy tryb wyświetlania obrazu, odciążający karty graficzne
Odciążający procesor a nie kartę graficzną. Do starego mugena wystarczy jakikolwiek układ graficzny (silnik śmiga na takich zabytkach jak S3 Trio ;)) bo i tak za wszystko odpowiada procek. Nowy rendering korzysta z dobrodziejstw opengl.

Cytuj:
Przy tak bajkowej grze nie ma to żadnego znaczenia i to pokazuje jakimi amatorami są twórcy mugena.
32bit tylko do zdjęć.
Zrezygnowanie z softwarowego renderingu i zniesienie ograniczeń 8-bit uważasz za niepotrzebny zabieg? Przyjrzyj się plikom sff aren i screenpack'ów tworzonych z myślą o wyższej rozdzielczościach to być może zweryfikujesz swoje podejście, zwłaszcza, że jak sam napisałeś jesteś zwolennikiem łatwego tworzenia kreacji do mugena.

Cytuj:
Nie ma czym się podniecać, mnie zaskoczą robiąc mugena, w którym robienie ekstra postaci będzie mniej trudne
Zgodnie z obietnicami w wersji 2.0 elecbyte zrezygnuje z cns na rzecz nowego, bardziej intuicyjnego kodowania. Jeśli plan wejdzie w życie to będę pełen podziwu bo już w obecnej postaci edycja i tworzenie materiałów do mugena wcale nie jest trudne a na forach spotkać można 10-12 latków tworzących własne kreacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?
PostNapisane: 2 grudnia 2012, o 12:10 
ugbootsireland
Normal Saiyan
Normal Saiyan

Dołączył(a): 2 grudnia 2012, o 11:13
Posty: 9






Nagrody:

LXJ12-01
http://www.jpshoesbuy.com/
http://www.jpshoesbuy.com/
http://www.jpshoesbuy.com/
http://www.guccisweet.com/
http://www.guccisweet.com/
http://www.ugsjp.com/
http://www.ugsjp.com/
http://www.bootstorejp.com/
http://www.bootstorejp.com/
http://www.bootstorejp.com/
LXJ12-01


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Rozmowa Ogólna


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron

Created by Mugen.pl Team 2001/2010
Site is XHTML 1.0 Validated
Proudly powered by phpBB engine © 2007 phpBB Group