Dragon Ball Online Minecraft
  RSS Feed   Mugen.pl on Youtube   Mugen.pl on DeviantART
 News  Regulamin  Download  Forum  Autorzy  Teraz jest 23 listopada 2024, o 13:10
Mugen.pl, forum, samouczek,  mugenplanet

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Rozmowa Ogólna




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Treść
 Tytuł: M.U.G.E.N Online?
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, o 14:48 
rochal
System Operator
System Operator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sierpnia 2008, o 13:00
Posty: 27



Wiek: 37




Nagrody:

Chodzi mi po głowie stary projekt.

Gdyby ktoś miał zrobić nowa wersję mugena, która umożliwiała by granie przez sieć, co jeszcze powinna posiadać taka nowa-wersja oprócz wspomnianej walki sieciowej? A jeśli walka sieciowa, to na jakiej zasadzie?

Co z postaciami? Nowa wersja oznaczała by napisanie gry od nowa, czy kompatybliność z istniejącymi jest wysoce-krytyczna i niezbędnie powinna zostać, czy może lepiej napisać nowy system parsowania plików postaci, tak aby ich tworzenie było prostrze, jednak wszystkie istniejące postacie nie były by obsługiwane? Zaznaczam że według tego co napisal elecbyte na swojej oficjalnej stronie:
Cytuj:
Do not expect old characters to work. At all.

- pracują nad nowa wersja mugena, i zmiana bedzie tak duza, ze stare postacie nie beda działać.

Tworząc postacie w nowy sposób, można by np używać XMLowego syntaxu do definiowania danych postaci animacji itd, np"
Kod:
<char>
<info>
  <name>Goku</name>
  <author>rochal</author>
  <version>1.0</version>
  <updatefrom>www.mugen.pl/author/rochal/goku.update</updatefrom>
</info>
<graphics>
  <ani name="stand" loop="yes">1-2-3-2-1</ani>
  <ani name="go" loop="yes">4-5-6</ani>
  <ani name="run">7-8</ani>
  <ani name="lowkick">15-16-17</ani>
  <ani name="highpunch">18-19-20</ani>
</graphics>
<attacks>
  <attack id="1">
    <name>Kameha</name>
      <anisequence name="charge">
        <ani>9-10-11</ani>
        <ani wait="2s">11</ani>
        <ani loop="5">12-13-14</ani>
      </anisequence>
      <bullet waitfor="charge">
        <anisequence>
          <ani>21-22</ani>
          <ani wait="5s">23</ani>
          <ani loop="2">24-25-26</ani>
        </anisequence>
      <route>forward</route>
      </bullet>
  </attack>
</attacks>
</char>


Myśle że czytając powyższy kod dokładnie widać jak proste mogło by być tworzenie postaci. Definiowalibyśmy ramki które miały by być odgrywane podczas kolejnych ruchów/ataków. Ramki były by sompresowanymi plikami png. Silnik dynamicznie mógłby tworzyć 'kolizje' bez potrzeby babrania sie w pliki air.

... to kilka moich przemyśleń. Co wy o tym sądzicie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N Online?
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, o 16:40 
VoltuX
Kaioken
Kaioken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 21:36
Posty: 105



Wiek: 34




Nagrody:
Konkurs Dzień Dziecka

Hmm... dla mnie powinna być to versja np z 10 postaciami aby każdy miał równe szanse.

No bo np. Goku by Twenty vs GokuSSJ666 by Szatanpr0mocy.

Dalej nie wiem czy to trudne do napisania ale każdy gracz robiłby sobie acc i prowadzone na nim były statystyki czyli win lose itd.

A więc gracz po uruchomieniu loguje się, i zostaje przeniesiony do lobby (poczekalni). Widzi roomy na których grają, oraz te w których jest wolne mjejsce. jednym kliknieceim gracz mógłby sobie np. filtrować na walki 2v2 lub 1v1.

A wracając do postaci można by wprowadzić LVL... czyli wyższe poziomy to exkluzywne postacie ; P Ale to już bardziej rpg by było.

A tutaj "screen" z lobby :D

http://img382.imageshack.us/img382/3569/wizjard3.png

_________________
Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N Online?
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, o 17:19 
Gość






Nagrody:

@up
Cytuj:
Goku by Twenty


Nie zrobiłem takiego -_- xD

@Topic
Mugen online sam w sobie jest dobrym pomysłem, gorzej z jego wykonaniem.

Narzuca się tu jedno pytanie...Przerobić stary silnik czy napisac calkiem nowy(Ale przecież to nie będzie już mugen..??)

Moim zdaniem postacie powinny być na stałe w grze, lvl`e takze by mialy zastosowanie...nie moze byc tak ze im wiekszy lvl tym lepsze postacie...jakiś low nie mialby szans z wyzszym lvl ktory ma lepsze postacie,dlatego(Jak Voltux powiedział,powinno byc coś na wzór lobby tyle że z bramkami(pokojami)od lvl do lvl np. 1-5 lvl,nastepny pokoj to 6-10 lvl i na kazdej bramce inne postacie(A że postaci nie było by zbyt wiele to lvl musiałby "wskakiwać" powoli


Góra
  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N Online?
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, o 17:29 
Gokax
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 21:23
Posty: 459



Wiek: 31
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

O elecbyte mysle ze nie ma co mówić. Mysle że to zwykły fuck eeee... fake xD.
Mugen online mysle ze wystarczyl by ze nie zadne pokoje itp tylko zwykle laczenie przez ip lub serwer. Na poczatek. Tak jak bylo w becie infitycat. Ze mozna bylo walczyc po przez podanie czyjegos ip. Mysle ze nie ma na co czekac tlyko samemu robic ^^

_________________
Last
Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N Online?
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, o 14:48 
.sln
Moderator
Moderator

Dołączył(a): 29 sierpnia 2008, o 18:21
Posty: 135



Wiek: 33




Nagrody:
Konkurs Dzień Dziecka

co do postaci to moim zdaniem powinno być tak jak teraz ze można sobie zrobić i grac ale żeby np z tym kim się gra to automatycznie ściąga się postać którą on gra, ciężko mi wytłumaczyć ale chodzi o system taki jaki jest w counter strike jak się wchodzi na jakiś serwer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N Online?
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, o 16:20 
Koichi Yoru
Sprites Creator
Sprites Creator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sierpnia 2008, o 09:50
Posty: 44



Wiek: 35
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Lub w quake 3 xP

A nie lepiej robić tematyczne mugeny? Bo co to za frajda Ryu vs Goku i każdy bedzie mieć inny system walki =/ Tak każdy by miał po 15 aren, 10 postaci ale by był kompletny dopracowany a granie byłoby wyważone ^^

Poza tym same IP niektórym nie pomoże bo mogą nie znać... więc wyszukiwarka serwerów była by ok.

A gra mogła by być do 4 graczy. Bo tyle postaci może grać w standardowym mugenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N Online?
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, o 22:00 
Gokax
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 21:23
Posty: 459



Wiek: 31
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Lub w cod2. W sumie ciekawym rozwiazaniem byloby wydanie win mugena przy ktorym gdy wchodzimi na serw sciagaja nam sie dostepne postacie itp.

_________________
Last
Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: M.U.G.E.N Online?
PostNapisane: 28 listopada 2008, o 19:49 
Kenji Kusanagi
Kaioken
Kaioken

Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, o 21:03
Posty: 118



Wiek: 33




Nagrody:

Takie marzenie o Mugen Online już dawno się spełniło :P...Wystarczy mieć program LogMeIn.

BTW co do projektu to lepiej mieć postacie poza DB...

_________________
[url=http://steamcard.com/]Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Rozmowa Ogólna


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron

Created by Mugen.pl Team 2001/2010
Site is XHTML 1.0 Validated
Proudly powered by phpBB engine © 2007 phpBB Group