Dragon Ball Online Minecraft
  RSS Feed   Mugen.pl on Youtube   Mugen.pl on DeviantART
 News  Regulamin  Download  Forum  Autorzy  Teraz jest 28 marca 2024, o 11:04
Mugen.pl, forum, samouczek,  mugenplanet

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Recenzje releasów




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Treść
 Tytuł: TenShinHan by Team OS
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 16:56 
Gokax
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 21:23
Posty: 459



Wiek: 31
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Jakis czas temu Team OS wydał swojego Tiena. Osobiscie powiem, że jestem w sumie pozytywnie zaskoczony

+gameplay
+fx
+tien

-sprity

Wszystko ładnie fajne jednak slabe sprity. Nie zauwazylem jakis wiekszych bledow ale tez krotko gralem.

Darmowy Sprite Sheet: http://img223.imageshack.us/img223/5477 ... 256ai6.png

Screeny:
Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek

Kod:
LISTA DE MOVIMIENTOS

-------------------- Movimientos Comands --------------------

Patada arriba = DF + b
Palmas Doble = F + a

Fly = a+x
Charge Ki = b+y
Teleport = z
Firaballs = c


-------------------- Especiales------------------------------

"Atake de Palmas"
D, DB, B + y
|
+----> D, DB, B + y
|
+----> D, DB, B + y


"Palmas Doble Especial"
D, DB, B + x


"Palmas Rush"
x,x,x (presionar "x" varias veces bien rápido)


"Salto definitivo"
F, D, DF + a/b (con el "a" sale corto y con el "b" sale largo)
una vez en el aire
|
+-----> "a" = "Rodillazo final"
|
+-----> "b" = "Agarre de piernas"
|
+-----> "c" = "Dodonpa en el aire"

[para los que no tengan idea de donde sale un atake cómo este, es al estilo Gouki
del SvC (o Akuma xD) en el que primero tienen que marcar el salto especial y eso los hablita
a realiza el resto de las tecnicas en el aire]


"Shin Torpedo"
B,DB, D, DF, F, a/b ("a" por abajo, y "b" por arriba) (Tambien puede ser realizado en el aire)
en el rebote
|
+-----> "a" = "Rodillazo final"
|
+-----> "b" = "Agarre de piernas"





------------------------ Specials de Ki--------------------

"Hana Gaeshi" [-100 Ki, Inicial, y luego continua gastando si se mantiene]
D, DB, B , c
(con este atake se revotan las fireballs que tiren los oponentes. Pueden prolongarlo, manteniendo apretado el boton c)


"Tayoken" [-600 Ki]
F, B, F + c
(paralizan al rival drante nos instantes)


"Dodonpa" [-400 ki]
F, D, DF + c
(Puden mantener apretado para sostener la carga. Al soltar el boton "c", sale el Dodonpa)


"Dodonpa en el aire" [-400 ki]
D, DF, F, c (en el aire o volando xD )



------------------------ Supers --------------------

Kikoku Ha [-1000 Ki]
D, DB, B, F, c
(este es el simple)

"Ataque de Sombras" [-1000 Ki]
D, DB, B, D, DB, B, a/b
(no hay diferencia si se hace con el "a" o con el "b")
(con este atake, cada uno de los golpes físicos de Ten, se multiplican por tres, permitiendo así meter combos más largos)

"Rekka Kosoku Ken" [-2000 Ki]
D, DF, F, D, DF, F, x+y
(cualquier similitud con algun movimiento del algun char de KOF, es pura casualidad )
(adicionalmente, tiene un efecto aspiradora que chupa al oponente si está cerca)


"Nuevo Kikoku Ha" [-3000 Ki]
D, DB, B, F, c
(en el aire o volando)



Link do postaci w naszym Downloadzie: http://www.mugen.pl/d/TenShinHan-by-Team-OS

Czekam na wasze opinie ;)

_________________
Last
Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TenShinHan by Team OS
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 18:25 
Cinek
Char Creator
Char Creator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 20:22
Posty: 174



Wiek: 34




Nagrody:

Nieźle, chciało im się robić niemal wszystkie ataki Tiena z anime, gameplay niczego sobie, można naprawdę efektowne kombinacje wykrzesać, i tylko ten poziom spritów... Bardzo nierówny i w większości po prostu fe :ymsick:

_________________
Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: TenShinHan by Team OS
PostNapisane: 14 listopada 2008, o 21:41 
Teja
Kaioken
Kaioken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 22:54
Posty: 144



Wiek: 32




Nagrody:

nie grałem póki co, nie mam czasu testować... ale po tym co widzę, nasuwa mi się na myśl tylko jedno, a o czym wspomniał już Cinek..
różnica poziomu spritów... jedne są wykonane z nakładem pracy dość sporym, a inne po prostu na odwal się, bo brakuje...
mogli się trochę więcej postarać... więcej napisze jak ściągne i znajde na dysku mugena ;D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Recenzje releasów


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron

Created by Mugen.pl Team 2001/2010
Site is XHTML 1.0 Validated
Proudly powered by phpBB engine © 2007 phpBB Group