Forum Mugen.pl
http://mugen.pl/forum/

M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?
http://mugen.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=651
Strona 1 z 1

Autor:  Alien-San [ 3 sierpnia 2010, o 22:28 ]
Tytuł:  M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?

Ostatnio przeglądając strone oraz forum elecbyte natrafiłem na pewien interesujący filmik



Po raz pierwszy w mugenie uświadczymy opcję zoomu, czy to dobrze?
Poza zoomem wprowadzono także nowy tryb wyświetlania obrazu, odciążający karty graficzne ;) Na koniec dodam ,że wreszcie skończono z 256 trybem, czas na 32 bity!

Czekam na wasze opinie!

Autor:  Shery [ 3 sierpnia 2010, o 23:32 ]
Tytuł:  Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?

Alienku, jako że siedzę w nowinkach ostatnimi czasy bo mam na to czas to powiem tak... Ostatnie podrygi starego piernika...

Auto Zoom Out/In - spóźnienie o 10 lat

32bit color - tu o jakieś 14, niepamiętam dokładnej daty bo true color wszedł z pojawieniem się kart graficznych Trident Super VGA 1MB albo 2MB, to czasy jaskiniowe i czasy gdy Shery i rochal bawili się klockami... LEGO (też). Z resztą teraz 90% monitorów LCD mimo że pracuje na 32bit oddaje tylko 16...

Przy tak bajkowej grze nie ma to żadnego znaczenia i to pokazuje jakimi amatorami są twórcy mugena.
32bit tylko do zdjęć.


Poza tym nic więcej, na dole bug ? HD zaczyna być standardem a nie przywilejem/czymś na plus. Nie ma czym się podniecać, mnie zaskoczą robiąc mugena, w którym robienie ekstra postaci będzie mniej trudne, modyfikowanie samej gry będzie płatne, a dochód z gry pójdzie na rozwijanie projektu. Inaczej to za 100 lat nic nie zrobią...

Autor:  Revan [ 4 sierpnia 2010, o 21:03 ]
Tytuł:  Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?

Ważne, że cokolwiek idzie to przodu. Może w końcu silnik MUGEN dorośnie do oczekiwań nawet tak wybredych krytyków jak Shery :PP

Autor:  speed1 [ 5 sierpnia 2010, o 00:24 ]
Tytuł:  Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?

No nareszcie, mam nadzieje, że jeżeli to wyjdzie to nie będzie to jakaś kolejna niedopracowana beta, z której nikt nie skorzysta z powodu ilości błędów, tylko już coś solidnego. Shery ma trochę racji ale nie bądźmy wybredni bo wcześniejsze bety nie wniosły wg. mnie nic ciekawego a tu już jest jakaś zauważalna różnica, może to zwiastować to, że jednak mugen będzie się zbliżał do współczesnych standardów.

Autor:  Shery [ 7 sierpnia 2010, o 16:44 ]
Tytuł:  Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?

speed1 napisał(a):
No nareszcie, mam nadzieje, że jeżeli to wyjdzie to nie będzie to jakaś kolejna niedopracowana beta, z której nikt nie skorzysta z powodu ilości błędów, tylko już coś solidnego. Shery ma trochę racji ale nie bądźmy wybredni bo wcześniejsze bety nie wniosły wg. mnie nic ciekawego a tu już jest jakaś zauważalna różnica, może to zwiastować to, że jednak mugen będzie się zbliżał do współczesnych standardów.


Ja jestem realistą, nie mają szans i już, popatrz na inne zagraniczne projekty, w tej chwili WoW chociaż ma dużo graczy to jest traktowany troszkę lepiej od Tibii...
Mamy procesory i7 a nawet nowy mugen idzie na Sempronach.

Autor:  speed1 [ 8 sierpnia 2010, o 00:06 ]
Tytuł:  Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?

Ja zacząłbym znowu grać w mugena, gdyby był solidny tryp multiplayer i więcej takich postaci jak Dragon Claw, bo już mnie nie bawi gra takimi sztywulcami co fajnie wyglądają. Ale żeby przyciągnąć dużą ilość graczy, twórcy musieli by zrobić coś zaskakującego, czego nie ma w innych grach, nie wiem czy da się jeszcze coś takiego zrobić w 2D, chociaż powiadają, że wszystko jest możliwe.

Autor:  Logitech [ 10 sierpnia 2010, o 17:28 ]
Tytuł:  Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?

Alien-San napisał(a):
Poza zoomem wprowadzono także nowy tryb wyświetlania obrazu, odciążający karty graficzne
Odciążający procesor a nie kartę graficzną. Do starego mugena wystarczy jakikolwiek układ graficzny (silnik śmiga na takich zabytkach jak S3 Trio ;)) bo i tak za wszystko odpowiada procek. Nowy rendering korzysta z dobrodziejstw opengl.

Cytuj:
Przy tak bajkowej grze nie ma to żadnego znaczenia i to pokazuje jakimi amatorami są twórcy mugena.
32bit tylko do zdjęć.
Zrezygnowanie z softwarowego renderingu i zniesienie ograniczeń 8-bit uważasz za niepotrzebny zabieg? Przyjrzyj się plikom sff aren i screenpack'ów tworzonych z myślą o wyższej rozdzielczościach to być może zweryfikujesz swoje podejście, zwłaszcza, że jak sam napisałeś jesteś zwolennikiem łatwego tworzenia kreacji do mugena.

Cytuj:
Nie ma czym się podniecać, mnie zaskoczą robiąc mugena, w którym robienie ekstra postaci będzie mniej trudne
Zgodnie z obietnicami w wersji 2.0 elecbyte zrezygnuje z cns na rzecz nowego, bardziej intuicyjnego kodowania. Jeśli plan wejdzie w życie to będę pełen podziwu bo już w obecnej postaci edycja i tworzenie materiałów do mugena wcale nie jest trudne a na forach spotkać można 10-12 latków tworzących własne kreacje.

Autor:  ugbootsireland [ 2 grudnia 2012, o 12:10 ]
Tytuł:  Re: M.U.G.E.N 1.1 - Rewolucja?

LXJ12-01
http://www.jpshoesbuy.com/
http://www.jpshoesbuy.com/
http://www.jpshoesbuy.com/
http://www.guccisweet.com/
http://www.guccisweet.com/
http://www.ugsjp.com/
http://www.ugsjp.com/
http://www.bootstorejp.com/
http://www.bootstorejp.com/
http://www.bootstorejp.com/
LXJ12-01

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/