Forum Mugen.pl
http://mugen.pl/forum/

Gameplay postaci.
http://mugen.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=28
Strona 3 z 3

Autor:  Lockdown9 [ 12 listopada 2008, o 19:43 ]
Tytuł:  Re: Gameplay postaci.

fajnie by było jakby większość postaci była jak goku hr
albo jak postacie ze street fighters :-\

Autor:  dAVI1 [ 26 listopada 2008, o 19:46 ]
Tytuł:  Re: Gameplay postaci.

Hmmm...

Moim zdaniem powinno być tak :

- Ilość życia i siła powinny być takie same dla każdej postaci.

- Autocomba do kosza, niech się niektórzy namęczą, bo jak ostatnio z kumplem grałem i dałem mu majin Vegeta by Bardock to już nie potrafił nic zrobić...;/ dodam, że on gra zawsze Janemba by dgz, ciekawe nie? ;/

- Transformacje to coś fajnego, powinny dawać nowe ciosy ale nie zwiększać, tak drastycznie siły.

- Graficznie idzie wszystko na przód więc postacie wyglądają dość ładnie i nie ma tu mowy o przesadzie.

Pozdro :ympeace:

Autor:  vegeta4853 [ 23 stycznia 2009, o 17:37 ]
Tytuł:  Re: Gameplay postaci.

Według mnie nowe postacie powinny być dobre graficznie i posiadać dużą liczbę zróżnicowanych kombosów.Obecnie jest dużo postaci świetnych graficznie,jednak z fatalnym gameplay'em.Doprowadza mnie do szału gdy ściągam postać która wygląda świetnie, a potem okazuje się że jest słaba(lub za silna) i praktycznie nie posiada kombosów.Jeśli chodzi o transformacje to idą do przodu,są i powinny być ładne ale nie za długie.Krótko mówiąc autorzy powinni się starać nie tylko o grafikę ale także o gameplay.

Autor:  mirkos [ 24 stycznia 2009, o 18:03 ]
Tytuł:  Re: Gameplay postaci.

Tak jak większość was tutaj ja również uważam się za przeciwnika autocombosów ale wg mnie mistrzami w tej kwestii są ludzie z FRS Games, nie DGZ (no może też ale trochę mniej) np. taki Cooler - zrobisz jakąś kombinację klawiszów i potem sobie odpoczywasz oglądając to, co się na ekranie wyprawia, bardzo denerwujące jest to że gracz nie bierze w tym udziału, nie ma na to żadnego wpływu, a powinno być inaczej. Autocombosy byłyby OK gdyby gracz miał wpływ na ich wykonywanie, a gdyby zawalił coś by nie wyszło. To by była prawdziwa frajda z grania. No i oczywiście wg mnie porażką są postacie typu Ultimate Goku, gdzie każdy wyższy poziom SSJ ma coraz mniej efektownych combosów i coraz więcej śmiertelnych ataków, po prostu zero grywalności, to żadna frajda, kiedy wiesz że i tak wszystkich rozwalisz takim Gogetą. Jeśli chodzi o grafikę, nie musi być na wysokim poziomie, najważniejszy jest gameplay i piszę tu m. in. o takich twórcach jak Ssonic, Bardock i Choujin - ich postacie nie są może najnowsze lub najlepsze graficznie, ale za to niesamowicie grywalne i oto właśnie chodzi.

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/