Dragon Ball Online Minecraft
  RSS Feed   Mugen.pl on Youtube   Mugen.pl on DeviantART
 News  Regulamin  Download  Forum  Autorzy  Teraz jest 28 marca 2024, o 22:44
Mugen.pl, forum, samouczek,  mugenplanet

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Rozmowa Ogólna




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Treść
 Tytuł: Gameplay postaci.
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 10:21 
Gokax
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 21:23
Posty: 459



Wiek: 31
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Mugen ma juz troche lat, jednak wciaz powstaja nowe postacie. Wiekszosc jest juz nudna gdyz ciagle jest to samo. Mysle ze na forum jest kilka osob ktore tworza postacie i chetnie sie dowiedza jaki gameplay chcielibyscie zobaczyc w nowych postaciach. A czego nie. Co was by i denerwuje a co jest dla was mile. Mam nadzieje ze wypowie sie duzo osob ze swoimi pomyslami i zawiozemy dyskusje na ten temat.

Mnie osobiscie bardzo denerwuja autocomba np. by dgz.

Pozdro ;D

_________________
Last
Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gameplay postaci.
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 11:38 
Hideki
Normal Saiyan
Normal Saiyan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, o 20:01
Posty: 18



Wiek: 30




Nagrody:

Auto-comba trwające pół walki, ataki które zabierają połowę życia, transformacje ( mimo efektowności), które podobnie jak źle "ustawione" postaci dają dobitną przewagę. To wszystko to dla mnie paranoja, która powinna być wywalona do kosza :| Dla mnie MUGEN jest silnikiem bijatyki, a teraz się stał marką do robienia bóg wie czego, byle by przeciwnik nie miał szans. Zdecydowanie wolałbym postaci, w których by było mało ataków, które by na dodatek niezbyt dużo zabierały, a prawdziwym patentem były by różne kombinacje ciosów, tak by w zwycięstwie brał głównie udział gracz, a nie autor, który programował. Właśnie dlatego irytują mnie postacie z DB, gdyż tam ( w przeciwieństwie choćby do Capcomu czy SNK) tylko jest robienie banalnych ataków, które zabijają od razu. W postaciach Capcomu ( z oryginalnych, gier nie zrobionych pod mugena) główny nacisk był nałożony na walkę, która wymagała od gracza kombinowania różnych ciosów, którymi bombardował przeciwnika. Takie wł. postaci z chęcią bym widział i jeśli ktoś tak właśnie robi, to ma u mnie plusa ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gameplay postaci.
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 12:21 
Badyl
Normal Saiyan
Normal Saiyan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 21:41
Posty: 14



Wiek: 31




Nagrody:

Co chciałbym zobaczyć - przede wszystkim - ORYGINALNY gameplay, bo postacie które powstają (szczególnie te DB) są pozbawione oryginalności, autorzy ostatnio stawiają prawie tylko i wyłącznie na sprity i coraz bardziej wybajerowane FX'y, a grywalność coraz mniejsza...
Do tego dodam (prawie) wszystko to, co Hideki wymienił, prócz transformacji, bo dobrze zrobione, i wyważone potrafią urozmaicić walkę.

Ale powiedzmy sobie szczerze - Mugen nigdy nie był wyważony, i nie będzie, jeśli ktoś chce pograć w bijatyki na poważnie, niech zajmie się którąś z serii Capcomu, lub SNK. Ja od zawsze bardzo lubiłem serię Street Fighter ; )

_________________
Jestem fajny <3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gameplay postaci.
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, o 10:00 
Koichi Yoru
Sprites Creator
Sprites Creator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sierpnia 2008, o 09:50
Posty: 44



Wiek: 34
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Co do dragon ballowych postaci... w sumie transformacje są ok tylko trzeba być konsekwentnym w ich tworzeniu bo taki ultimate goku to postać dla tych co się rajcują, że można przeciwnika jednym atakiem pokonać =/

Ogólnie to ważna jest dynamika, efektywność i efektowność postaci. Taki Dragon claw, Evil ryu i ken są tego dobrymi przykładami. Tak naprawde mało kreatorów jest na tyle ambitnych by chciało im się wprowadzać coś nowego, oryginalnego. A ja mam tyle pomysłów xD.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gameplay postaci.
PostNapisane: 30 sierpnia 2008, o 22:44 
Gokax
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 21:23
Posty: 459



Wiek: 31
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Z tego wynika ze do nielubienia postaci przyczynilo sie bardzo dgz. Ja mysle ze transformacje sa ok ale jakos dla dobra gry a nie dla mocy.

_________________
Last
Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gameplay postaci.
PostNapisane: 31 sierpnia 2008, o 00:44 
Shery
System Operator
System Operator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sierpnia 2008, o 16:49
Posty: 559



Wiek: 35
Lokalizacja: Poland




Nagrody:
Gwiazdka Gwiazdka

Ja myślę że ogólnie we wszystkich postaciach powinien być nałożony jakiś standard "life" czyli np, robimy postacie od 2 do 3tys life czy tam siły i nic po za to, szansą na zwycięstwo ma być kombinowanie gracza i comba.
Co do tego że kładą nacisk na grafikę, tu myślę że nie DGZ ponosi winę a roken, bo to on odwala takie sprity że wyglądają jak z anime, swoją drogą ludzie przestają się już interesować programingiem, wolą grafikę i trudno się dziwić jeśli ZGT narzuca jakąś tam poprzeczkę graficzną reszta idzie za nimi (MÓWIĘ TU O DB/NARUTO/BLEACH bo tym się zajmują ostatnio) .

_________________
http://youtube.com/SheryPlay


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gameplay postaci.
PostNapisane: 31 sierpnia 2008, o 09:33 
Gokax
Super Saiyan 2
Super Saiyan 2
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sierpnia 2008, o 21:23
Posty: 459



Wiek: 31
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Shery, masz troche racji. Jednak grafika takze powinna isc do przodu, kazdy spriter chce byc jak najlepszy. Dobrym przykladem tu jest neo gdzie odwalil 3 sheety z jednego w srednim stylu w tym samym cieńkim codzie.
Chyba Polacy musza pokazac na co ich stać. xD Nasze haslo:" Stawiamy na oryginalnosc"


A no i DGZ i Roken dobrze wspolpracuja x3. Roken robi sprity goku ktore dgz sobie bierze i przerabia na roznych innych gokow i dodaja swoje autocomba.

_________________
Last
Obrazek
Powiększ obrazek

Obrazek
Powiększ obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Gameplay postaci.
PostNapisane: 31 sierpnia 2008, o 20:33 
Gość






Nagrody:

Ja powiem tak.Mnie same autocomba nie przeszkadzają zbytnio,ale za to ich nadmiar bardzo :P Jedno-dwa autocomba które trwają chwile i zajmują mało życia mogą być:P A jeszcze lepiej jak są ograniczone wymaganą energią bądź stanem życia.

Transformacje?hmm...jestem do nich przyjaźnie nastawiony,ale tylko wtedy gdy są odpowiednio wyważone i nie dają zbyt wiele(A najlepiej gdy dają tylko nowe ciosy,lecz nie zwiekszają siły)

Podoba mi się gdy postać ma dużo życia i wiele możliwości przeprowadzenia ataków,które nie zajmują zbyt wiele życia.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - Rozmowa Ogólna


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron

Created by Mugen.pl Team 2001/2010
Site is XHTML 1.0 Validated
Proudly powered by phpBB engine © 2007 phpBB Group