Dragon Ball Online Minecraft
  RSS Feed   Mugen.pl on Youtube   Mugen.pl on DeviantART
 News  Regulamin  Download  Forum  Autorzy  Teraz jest 18 grudnia 2024, o 03:51
Mugen.pl, forum, samouczek,  mugenplanet

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - HelpDesk




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Treść
 Tytuł: Niektóre postacie z winmugena nie działają pod Mugen 1.0
PostNapisane: 16 maja 2010, o 14:07 
RaveN
Normal Saiyan
Normal Saiyan
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, o 21:08
Posty: 54



Wiek: 36
Lokalizacja: Police




Nagrody:

Włączyłem mugena 1.0 rc7 wybrałem postać Goku san (Gokussj4 by Roken) i wyskoczyły takie oto errory:

Kod:
Error message:
Error in [Statedef 191]
Error in Basic.st
Character mugenversion is newer than this version of M.U.G.E.N.
Error loading chars/Goku-Type-Z/Goku-Type-Z.def
Error while precaching
Error in [Statedef 191]
Error in Basic.st
Character mugenversion is newer than this version of M.U.G.E.N.
Error loading chars/Goku-Type-Z/Goku-Type-Z.def
Error while precaching
Error in [Statedef 191]
Error in Basic.st
Character mugenversion is newer than this version of M.U.G.E.N.
Error loading chars/Goku-Type-Z/Goku-Type-Z.def
Error loading p1




Znalazłem na stronie elecbyte takie coś jak aktualnić postać żeby działała w mugen 1.0

Cytuj:
player.def

* Set mugenversion = 1.0 in [Info].

player CNS

* Add 1 to the value of the P1 parameter of all HitDef pausetimes.
* Find all instances of "gethitvar(zoff)" and replace with "0", or otherwise change the logic to omit the check.
* Search for all AssertSpecial controllers and add a line "ignorehitpause=1" if the flag is one of: nostandguard, nocrouchguard, noairguard, noautoturn, noshadow, nojugglecheck, nowalk, unguardable, invisible
* Search and add a line "ignorehitpause=1" to all controllers in this list: AngleDraw, PlayerPush, Offset, ScreenBound, Trans, Width.
* Search for "snap", "mindist" and "maxdist" in all HitDefs and remove the third (z) parameter if it exists, e.g. "snap = 40, -10, 0, -1" -> "snap = 40, -10, -1".
* Search for all "vel z" triggers and replace with "0", or otherwise change the logic to omit the check.
* Search for all velset instances in the [Statedef ...] sections and remove the third (z) parameter if it exists, e.g. "velset = 0, 0, 0" -> "velset = 0, 0".
* Fix any HitDefAttr triggers that are malformed. The correct syntax is "HitDefAttr <oper> <value1>, <value2>" where <oper> is "=" or "!=", <value1> has at least one letter of "SCA", and <value2> is a set of 2-character strings. e.g. "HitDefAttr = SC" -> "HitDefAttr = SC, NA, SA, HA".


wytłumaczy ktoś mi co trzeba zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - HelpDesk


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron

Created by Mugen.pl Team 2001/2010
Site is XHTML 1.0 Validated
Proudly powered by phpBB engine © 2007 phpBB Group