Forum Mugen.pl http://mugen.pl/forum/ |
|
Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach http://mugen.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=365 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Wrobeleq [ 6 lutego 2009, o 00:58 ] |
Tytuł: | Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach |
Siemka. Mam dwa pytania: Pierwsze z nich to jak moge zmienic prędkosc dodawania energii w postaci ? Drugie to jak moge zrobic aby podczas niektorych atakow wyłaczyc lub wlaczyc pauze w grze ? (chodzi mi o to ze np. kiedy ktoras postac wykonuje jakis atak to gra sie automatycznie zatrzymuje dopuki on nie skonczy ataku mi chodzi gdzie to sie wylacza i wlacza ) |
Autor: | Wrobeleq [ 7 lutego 2009, o 18:18 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach |
byloby milo gdyby ktos w koncu odpowiedzial -.- |
Autor: | Alien-San [ 8 lutego 2009, o 10:48 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach |
1. Chodzi ci tylko o ładowanie postaci? 2. W ataku w którym chcesz włączyć/wyłączyć pause musisz poszukać komendy SuperPause i jeśli chcesz wyłączyć to usuwasz polecenie, a jeśli włączyć to zostawiasz i możesz się pokusić o parę edycji jak np. zmiana długości czasu pausy ^^ Starałem się wytłumaczyć to jak najprościej Jakieś pytania, pisz śmiało |
Autor: | Wrobeleq [ 8 lutego 2009, o 12:54 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach |
tak.. chodzi mi dokladnie o zwiekszenie predkosci dodawania energi ( a jeszcze dokladniej zeby sie nie ciagnela jak zolw tylko szla szybko ) i thx za tym o pauzie Mam jeden maly problem, mam 2 pliki cns (SSJ2-MAJIN-VEGETA1.cns oraz SSJ2-MAJIN-VEGETA.cns), czym one sie roznia ? . Jakby co to chodzi o postac Majin Vegeta z mugena 2008 (oczywiscie dragon ball mugen 2008 ). Mam jeszcze 2 pytania. 1- jak moge sie dowiedizec ktory atak wlasnie w tej chwili przerabiam? 2- zauwazylem ze wszedzie gdzie jest super pause jest tez time ( dla przykladu time = 240). co oznacza trigger1 = time = 0 ??? |
Autor: | Alien-San [ 8 lutego 2009, o 13:44 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach |
Z tym ładowaniem o jakiej postaci mowa? No jak widzisz różnią się nazwą otóż w jednym jest 1 na końcu ^^ Nie no joke Ten drugi plik to po prostu kontynuacja drugiego, autor nie chciał robić wszystkiego w jednym CNS ^^ 1. Zwykle przed atakiem stawiana jest jego nazwa, jeśli jednak nie ma ,możesz doszukać sie tego po numerach akcji 2. Trigger = time = 0 w komendzie SuperPause znaczy że pause zaczyna się od czasu 0. Na pewno poniżej znajduje się linijka np. time = 240. Czyli krótko mówiąc Pause będzie trwać od czasu 0 -> 240 i po tym czasie się wyłączy, ot co cała filozofia ^^ |
Autor: | Wrobeleq [ 8 lutego 2009, o 14:10 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach |
aha thx a jezeli chodzi o ladowanie to ta postacia jest vegeta gt ver. 2.0 ( http://mugen.pl/d/Vegeta-GT-(ver.-2.0)-by-HyperionX ) |
Autor: | Wrobeleq [ 8 lutego 2009, o 14:15 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach |
A jezeli sie konczy jeden ,,State'' to sie konczy jeden chwyt tak ? znalazlem jedna z zdolnosci ktora chce przerobic. i tam jest tak : [State 4002, Final Flash] type = PlaySnd trigger1 = Time = 1 value = 4000,1 volume = 255 channel = 1 wiec, co musze dodac aby byla pauza ? nizej mam napisac super pause ... czy cos takiego ? |
Autor: | Gokax [ 8 lutego 2009, o 14:59 ] |
Tytuł: | Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach |
Ten state odpowiada za dzwiek. Musisz dodac nowy state ktory opowiada za pause. |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |