Forum Mugen.pl
http://mugen.pl/forum/

Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach
http://mugen.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=365
Strona 1 z 2

Autor:  Wrobeleq [ 6 lutego 2009, o 00:58 ]
Tytuł:  Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach

Siemka.
Mam dwa pytania:
Pierwsze z nich to jak moge zmienic prędkosc dodawania energii w postaci ? ;)
Drugie to jak moge zrobic aby podczas niektorych atakow wyłaczyc lub wlaczyc pauze w grze ?
(chodzi mi o to ze np. kiedy ktoras postac wykonuje jakis atak to gra sie automatycznie
zatrzymuje dopuki on nie skonczy ataku ;) mi chodzi gdzie to sie wylacza i wlacza ;) )

Autor:  Wrobeleq [ 7 lutego 2009, o 18:18 ]
Tytuł:  Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach

byloby milo gdyby ktos w koncu odpowiedzial -.-

Autor:  Alien-San [ 8 lutego 2009, o 10:48 ]
Tytuł:  Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach

1. Chodzi ci tylko o ładowanie postaci?

2. W ataku w którym chcesz włączyć/wyłączyć pause musisz poszukać komendy SuperPause i jeśli chcesz wyłączyć to usuwasz polecenie, a jeśli włączyć to zostawiasz i możesz się pokusić o parę edycji jak np. zmiana długości czasu pausy ^^

Starałem się wytłumaczyć to jak najprościej

Jakieś pytania, pisz śmiało :D

Autor:  Wrobeleq [ 8 lutego 2009, o 12:54 ]
Tytuł:  Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach

tak.. chodzi mi dokladnie o zwiekszenie predkosci dodawania energi ( a jeszcze dokladniej zeby sie nie ciagnela jak zolw tylko szla szybko :D ) ;) i thx za tym o pauzie :)

Mam jeden maly problem, mam 2 pliki cns (SSJ2-MAJIN-VEGETA1.cns oraz SSJ2-MAJIN-VEGETA.cns), czym one sie roznia ? .
Jakby co to chodzi o postac Majin Vegeta z mugena 2008 (oczywiscie dragon ball mugen 2008 :) ).

Mam jeszcze 2 pytania.
1- jak moge sie dowiedizec ktory atak wlasnie w tej chwili przerabiam?

2- zauwazylem ze wszedzie gdzie jest super pause jest tez time ( dla przykladu time = 240).
co oznacza trigger1 = time = 0 ???

Autor:  Alien-San [ 8 lutego 2009, o 13:44 ]
Tytuł:  Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach

Z tym ładowaniem o jakiej postaci mowa?

No jak widzisz różnią się nazwą otóż w jednym jest 1 na końcu ^^ Nie no joke :P Ten drugi plik to po prostu kontynuacja drugiego, autor nie chciał robić wszystkiego w jednym CNS ^^

1. Zwykle przed atakiem stawiana jest jego nazwa, jeśli jednak nie ma ,możesz doszukać sie tego po numerach akcji

2. Trigger = time = 0 w komendzie SuperPause znaczy że pause zaczyna się od czasu 0. Na pewno poniżej znajduje się linijka np. time = 240. Czyli krótko mówiąc Pause będzie trwać od czasu 0 -> 240 i po tym czasie się wyłączy, ot co cała filozofia ^^

Autor:  Wrobeleq [ 8 lutego 2009, o 14:10 ]
Tytuł:  Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach

aha thx :)

a jezeli chodzi o ladowanie to ta postacia jest vegeta gt ver. 2.0 ( http://mugen.pl/d/Vegeta-GT-(ver.-2.0)-by-HyperionX ) ;)

Autor:  Wrobeleq [ 8 lutego 2009, o 14:15 ]
Tytuł:  Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach

A jezeli sie konczy jeden ,,State'' to sie konczy jeden chwyt tak ? :D

znalazlem jedna z zdolnosci ktora chce przerobic. i tam jest tak :
[State 4002, Final Flash]
type = PlaySnd
trigger1 = Time = 1
value = 4000,1
volume = 255
channel = 1

wiec, co musze dodac aby byla pauza ? nizej mam napisac super pause ... czy cos takiego ?

Autor:  Gokax [ 8 lutego 2009, o 14:59 ]
Tytuł:  Re: Zmiana szybkosci dodawanej energii oraz pauza przy atakach

Ten state odpowiada za dzwiek. Musisz dodac nowy state ktory opowiada za pause.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/