Dragon Ball Online Minecraft
  RSS Feed   Mugen.pl on Youtube   Mugen.pl on DeviantART
 News  Regulamin  Download  Forum  Autorzy  Teraz jest 28 maja 2017, o 22:22
Mugen.pl, forum, samouczek,  mugenplanet

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - HelpDesk




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Treść
 Tytuł: DBMOD
PostNapisane: 13 sierpnia 2012, o 17:24 
brolly123
Normal Saiyan
Normal Saiyan

Dołączył(a): 13 sierpnia 2012, o 17:11
Posty: 1






Nagrody:

Witam ostatnio po głowie chodził mi pewien pomysł na moda do GTA SA, mod ten ma opowiadać całą historię Son-goku od czasu przybycia Raditza na ziemię (sayian saga) do czasu pojawienia się BUU (włącznie). GTA wybrałem dlatego ze moim zdaniem ma bardzo duże możliwości które chciał bym wykorzystać w modzie(między innymi ćwiczenia które zwiększać będą umiejętności naszego bohatera, czy np.latanie).Problem polega jednak na tym, że praktycznie żaden większy projekt nie ma racji bytu bez odpowiedniej ekipy która by nad nim pracowała, dlatego jeśli ktokolwiek z was ma jakieś pojęcie o teksturowaniu, modelowaniu czy pisaniu skryptów do GTA i ma trochę czasu by poświecić go na tworzenie moda do tej gry, to wdzięczny bym był jeśli byście napisali o tym pod tematem :)

Z góry dzięki za pomoc i liczę na wasze wsparcie.

PS.
Nie jestem jednak pewien co do możliwości silnika fizycznego i graficznego w GTA więc jeśli ktoś tworzył bądź tworzy jakieś modyfikacje i ma o tym pojęcie to z chęcią bym wysłuchał opinii kogoś bardziej doświadczonego.

Stworzyłem już kilka modeli głównie pojazdy, niestety na razie bez tekstur ale z czasem mam nadzieje jeszcze coś dorobić

Obrazek
Powiększ obrazek


Opinie na temat mojego pomysłu i możliwości jego realizacji też są mile widziane.
Jeśli chcecie więcej screenów pisać :)

Przepraszam jeśli zły dział i proszę o przeniesienie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: DBMOD
PostNapisane: 4 listopada 2012, o 20:58 
Revan
Kaioken
Kaioken
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sierpnia 2008, o 23:10
Posty: 106



Wiek: 24
Lokalizacja: Poland




Nagrody:

Co tu dużo mówić: modele wyglądają na "bardzo wstępne" ale kształty znajome. ;) Jeśli faktycznie coś będziesz działał to mocno kibicuje, sam raczej nie ogarniam (może ktoś inny pomoże, jak wszystko ponownie ruszy z kopyta).

PS Nie słuchaj Seifera, fatalizm sieje.

_________________
[*][*][*] Mateusz B. (24.12.1985 - 14.02.2009) [*][*][*]
[*][*][*] Michał K. (28.08.1992-29.03.2011) [*][*][*]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strona główna forum » :: M.U.G.E.N Game Board :: » Mugen - HelpDesk


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron

Created by Mugen.pl Team 2001/2010
Site is XHTML 1.0 Validated
Proudly powered by phpBB engine © 2007 phpBB Group